Preturi contabilitate
Follow Us On Twitter Follow Us On Facebook

Salarizare

Salarizarea se poate integra in tariful de contabilitate sau poate face obiectul unui contract separat. In oricare dintre variante nu este optionala integrarea sa in modulul de contabilitate, deoarece aceasta operatiune contine calcule si implicit plati catre bugetul de stat. Aceste plati se inregistreaza in contabilitatea societatii dumneavoastra, ea constituid cheltuiala deductibila in cazul unei societati cu impozit pe profit, sau scaderea din casa in cazul unei microintreprinderi.
De obicei, se realizeaza o confuzie intre salarizare si resurse umane. Acesta din urma trateaza situatii legate de capitalul uman si nu implica realizare de declaratii sau achitarea unor taxe catre stat.

Noi consideram ca este necesar ca dumneavoastra sa fiti corect informat. Sunt multi cei ce marturisesc ca stiu sa calculeze un salariu, dar va garantam ca nu este mereu adevarat. Cand vorbim de salarizare ne gandim obligatoriu la declaratia 112, declaratie ce se depune exclusiv on-line, in baza unui certificat digital. Ca o societate de contabilitate sau de alta natura sa poate depunde aceasta declaratie este necesar sa primeasca o procura notariala din partea clientui sau, sa o inregistreze la ANAF, ca apoi sa poata utiliza certificatul sau digital pentru depunerea declaratiei. In tot acest timp, este necesara preluarea sau introducerea angajatilor intr-un program unic ce se numeste REVISAL. Pentru a putea realiza aceasta operatiune, societatea de contabilitate trebuie sa se inregistreze la ITM ca fiind societatea ce reprezinta clientul si care sa aiba drept de folosire REVISAL. In ceea ce priveste salarizarea si taxele aferente este important de precizat ca pana intr-un numar de 3 angajati, depunerea declaratiei 112 se face trimestrial, iar dupa acest numar, lunar. Este un amanunt foarte important deoarece puteti avea o cheltuiala mai mare o data la 3 luni, caci se realizeaza in perioada de calcul pe profit, si acest lucru va poate genera probleme de cash flow ( rezerva de numerar ce circula in societate in acel moment)

Mereu citim pe diferite site-uri de profil, unele chiar ale unor societati comerciale ce trateaza un asemenea domeniu, ca in salarizare se realizeaza contractele de munca, fisele de post, sau alte documente, ce au mai degraba sfera de aplicabilitate in partea de resurse umane, decat de salarizare.

Salarizarea se realizeaza de catre un contabil, partea de resurse umane de catre un inspector, specialist sau chiar manager de resurse umane.

Societatea noastra va ofera consultanta, consiliere si realizare de documentatie in orice situatie legata de salarizare sau de resurse umane, dupa cum urmeaza:

  • Dosare de personal
  • Intocmire contracte munca
  • Fise de post
  • Depunere declaratie 112
  • Stat salarii
  • Regulament ordine interioara
  • Adeverinte medic familie sau dovada angajare
  • Acte aditionale
  • Gestionare REVISAL
  • Calcul salariu

Doar apeland la societati specializate puteti evita orice neplacere cauzata de un calcul eronat de impozit, sau chiar de o nerespectare a legii in ceea ce priveste angajatii dumneavoastra.